با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ طنز/اندر تسهیلات معنوی معلمان (قسمت دوم ) !!!
زیارت عاشورا

طنز/اندر تسهیلات معنوی معلمان (قسمت دوم ) به قلم رسول انصاری   فرهنگی ملارد
معلمان دردانه هایی از خانواده کارمندان هستند که نزد دولتیان و مجلسیان ، مقام معنوی بس والایی دارند !!! بر این اساس ، این نور چشمی ها ، چپ و راست از تسهیلات معنوی ویژه ای هم بهره مند می شوند . به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ این سیاسیون سرا پا به فکر معلم ، و در ادامه ی تسهیلات معنوی ذکر شده قبلی ، نمونه های بیشتری از این تسهیلات بیان می گردد :
۱۰- حذف بند مربوط به هزینه های دندانپزشکی از لیست تعهدات بیمه طلایی به جهت مصون ماندن دندانهای نازنین معلمین از گزند دندانپزشکان غیر حرفه ای طرف قرار داد!!!
۱۱- فروش با ناز و کرشمه و با ادا اطوار خودروهای بعضا چند ده میلیونی از سوی صندوق ذخیره فرهنگیان با شرایط و سود خاص به معلمین جهت سرمایه دار و پولدار نشان دادن آنها !!!
۱۲- ارسال پرینت صورت وضعیت به تک تک ! فرهنگیان عضو صندوق ذخیره ، در راستای تحقق شعار شفاف سازی و دولت الکترونیک و اجرای فریضه ” دانستن حق معلم است “!!!
۱۳- اطلاع رسانی چندین و چند باره درباره زمان احتمالی اضافه کاری در راستای آماده نمودن فرهنگیان محترم برای سرمایه گذاری در انواع و اقسام بانکهای داخلی و خارجی !!!
۱۴- واریز بدون حساب و کتاب و بسیار با تاخیر و کاملا یهویی اضافه کاری فرهنگیان در راستای آموزش عملی و گام به گام ضرب المثل معروف ” اندک اندک جمع گردد وانگهی دریا شود ” و یادآوری این بیت شعر از سعدی علیه الرحمه که : “اندک اندک بهم شود بسیار دانه دانه است غله در انبار ” !!!
۱۵- عدم پرداخت کمک هزینه فوت و ازدواج در سالهای اخیر در راستای اجرای سیاست ذخیره اخروی کمک هزینه فوت و پس انداز معنوی کمک هزینه ازدواج !!!
۱۶- صدور آنی و بلادرنگ احکام افزایش حقوقی در آغازین روزهای فروردین در راستای عملی کردن هرچه سریعتر کسر مقرری ماه اول !!!
۱۷- سند دار شدن آموزش و پرورش و رهایی معلمین و دانش آموزان از مواد آموزشی قولنامه ای قبلی!!!
۱۸- پرده برداری نمادین از نقشه راه آموزش و پرورش در راستای عبور راحتتر معلمین از مسیرهای تاریک و پر پیچ و خم و خلق الساعه آموزشی !!!
۱۹- رساندن تراکم کلاسی به مرز انفجاری ۴۰ در راستای عملی کردن سیاستهای : ” تدریس با اعمال شاقه ” و ” تدریس با شرایط سخت
۲۰– ترویج پدیده نا مبارک وغیر خدا پسندانه درصد قبولی به جهت درمان فوری و قطعی بیماری مزمن و ناعلاج “افت تحصیلی ” و “ کم سوادی ” در آموزش و پرورش
در نوشته های بعد انواع دیگری از تسهیلات معنوی بیان خواهد شد .



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 7 شهريور 1394برچسب:, | 7:23 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |